środa, 19 maja 2010

Musisz mieć rynek, żeby zbudować biznes

Statystyki wskazują, że tylko 1-2% osób podejmuje decyzję o zakupie produktu lub podjęciu współpracy przy pierwszym kontakcie. Wszyscy prowadzący działalność w tej branży doskonale zdają sobie sprawę, że taka jest rzeczywista konwersja, choć publicznie nadal powtarzane są bajki o 20-30%. Wiele osób rezygnuje z działalności lub rozgląda się za inną firmą, ponieważ wcale nie jest zasadą, że 2 na 10 osób, które znalazły się na sporządzonej tradycyjnymi metodami listy podejmą współpracę.

Dodatkowo, osoby mówiące “nie” wypadają automatycznie z listy i dystrybutorzy nie uzyskują wtedy żadnych dochodów. Z uwagi na tak niską konwersję, większość osób nie zarabia wcale lub zarabia symboliczne kwoty i dlatego po jakimś czasie rezygnuje ze współpracy. Każdy, kto para lub parał się działalnością w MLM doskonale zna sytuację, w której można spędzić godziny, a nawet całe dnie na szkoleniach i prezentacjach, które nie prowadzą do podpisania umowy lub sprzedaży produktów.

Nowoczesne metody marketingowe zajmują się więc przede wszystkim budowaniem rynku poprzez gromadzenie społeczności wokół silnej marki, atrakcyjnej i wartościowej treści oraz ciekawych eventów w internecie. Posługując się odpowiednimi strategiami można zbudować listę, na której będą tysiące osób i do tego dobrowolnie! Już w najbliższych dniach rusza szkolenie, które wprowadza w tajniki takich działań marketingowych. Jego autor, Jacek Dudzic, jest doskonałym przykładem na to, że można zbudować duży biznes nie wychodząc z domu, nie działając w zimnym rynku, nie dzwoniąc po znajomych i krewnych.

Jacek udostępnia część kursu całkowicie za darmo - warto skorzystać, bo rynek raptownie się zmienia i już za jakiś czas tradycyjne metody przestaną się sprawdzać na tak wielką skalę, jak dotychczas. Ci, którzy teraz zrozumieją nowe procesy i zbudują na nich swój biznes, będą w nieodległej przyszłości liderami nowej fazy w historii MLM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz